Kuluneella viikolla on ehditty monen moista. Sannin kanssa olimme toko-harjoituksissa. Kuten arvasinkin, Sanni kyllä oppii perusjutut kuntoon helposti. Istuu nyt sivulla ja seuraa juuri niin kuin pitääkin. Maahanmeno on vielä nakkivetoista, mutta sitä seuraavaksi vahvistetaan.

Reippaassa sateessa harjoiteltiin sitten seuraavana iltana hakua ja jälkeä. Sanni löysi kolme maalimiestä ja on selvästi innoissaan hommasta. Minä myös. Jälkijuttuna oli metri kertaa metri nakeilla vuorattu ruutu - joka tietysti oli vain lämmittelyä.

Tokon jälkeen minä olin märkä ja väsynyt. Puhti oli pois, kun olisi pitänyt innostua Tuikun kanssa agilitystä. Siitä ei nyt viitsi paljon puhua. Sen olen oppinut, että minulle kaksi lajia peräjälkeen on liikaa ja jos minä en jaksa, eivät koiratkaan innostu. Viimeiset hakutreenit ovat ensi viikolla, mutta Tuikun kanssa agilitya jatketaan kurssi loppuun. Jospa ohjaajastaki löytyisi potkua loppupeleissä.

Tänään retkeiltiin paimensukuisten syysretkellä Uilon maastossa. Upea keli!  Pienen patikoinnin lisäksi Moona, Hippu, Sanni ja Tuikku saivat jokainen kokeilla hakua, me Kiiskisen Arjan kanssa vuorotellen maalimiehinä. Kyllä oli hienot haut - ja kyllä meillä on hyvät koirat! Ja se upea sää.

Niin olen tästä hakuhommasta nyt tohkeissani, että tilasin palvelukoiraliitosta sen huomioliivin, jota haussa tarvitaan.